Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Lella - 5 oktober 2013 09:30

Ok ni som läser min blogg (jag tror inte att det är så många) *suck* Men det gör inget...

Men nu tänkte jag berätta varför jag inte har lagt ut så mycket inlägg under sommaren, Jo det är så att jag inte har haft tid :/ och sen har jag inte fått så fina kommentarer, satt jag har inte vart så förtjust i att göra inlägg. 


Men nu till vad jag har gjort i sommaren:


Jag åkte till Grönan för ca 2 månader sen, och då så åkte jag och min kusin nästan allt utom Frittfall, Frittfall tilt och uppskjutet, jag tror det var alla. Men vi hade jätteroligt.

Sen har jag även varit med min storebror i stan under hösten, vi har bara gått runt och sånt :D


Ja juste jag var även o provspelade till Julkalendern 2013, några dagar senare hade vi en stor konsert, och det var superoligt!! förutom att det blev så sent :'D  


Och snart ska jag tona mitt hår, så det blir ganska intressant :)

Och förra veckan så tog vi vaccination.


(Ja juste jag kommer inte lägga ut ett inlägg varje dag!!!!!!!)


Men jag tror det var allt :) Tjingeling! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla dela bloggen Plz love you all

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards